琴日超開心…錫哂爸子>333< !!!kekeke...
今日…Becoz呀嬤黎左…佢又晨咁早起身…係到嘈嘈嘈…就嘈醒左我…又訓唔番喎…咪On下囉…仁都On左…同佢吹左陣水…唉…X韻X真係好賤格呀!係到溝仔又唔知自己樣衰喎…又唔搞清楚邊個打邊個…我講多次我唔係占少條女呀On9…一齊訓唔代表一定要做果D野架唔該…唉…對著佢真係超級想死…之後呀媽起左身…佢話今日放假…So成家人去左飲茶…無聊的說…之後佢話去剪頭髮…Yeah!我又剪…之後整左成日…先OK…3點幾…去買餸…之後番到屋企…攰…溫左陣書…中史超超超爆煩…唉…仲要溫Maths…死得…溫左陣就冇心機…落左去占少到…佢話我剪左個頭之後個樣細個左………無奈囉…之後上番屋企…呀爸岩岩番…珍寶珠Again…今次橙味架!XDD
夏雪-飛輪海
你給的愛帶著溫度
尤其擁抱時最清楚
心跳傳來的起伏
像一顆跳動的暖爐
手放進口袋的溫度
融化了走過的路途
冰天雪地的國度
能抱著你就很滿足
*誰都知道氣候會變 更別說諾言
你的冬衣還留在我窗前*
#你的世界已經準時晴天
遠方的我在夏天看雪
我的孤獨慢慢凍結 在沒有你的夜
給我的愛已經過了期限
而我的心在夏天下雪
明明寒冬已經很遠
我還是無法 結束這冬眠#
我的世界亂了季節
赤道居然會飄著雪
熱帶雨林的原野
看起來白茫茫一片
回憶在我心中積雪
連日出也無法融解
應該流汗的夏天
可是卻一直流眼淚
REPEAT*##
我還是無法 結束這冬眠
|