首頁 MEMER WRITE F ou logout

大名_fIsh``
生日_1993-10-15

[♥] LET ME -
  4GET`
ALL 0F THE
 HATE`

-``d0 y0u
 k0wN?
i l0ve y0U''
__s0 mucH!*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

||!×°超眼訓呢_"

2006 年 10 月 3 日  星期二

今日超超超眼訓的說…BECOZ琴晚………SO TODAY VERY SLEEPY LA…一番到去…超多人…個個都話”E你做咩唔番學呀” 咁= =” …病左咪唔番囉…好出奇咩…THEN…一個二個係到抄功課…本身諗著抄架…不過超眼訓…SO唔抄啦…橫掂都有得賴…跟著訓訓下昇昇無啦啦大叫” 今日晨讀丫嘛” 咁…之後諗諗下係喎今日星期二…THEN去左搵紫紫借書…BUT佢冇…THEN見到區茵同瓜瓜果D…咪問瓜瓜有冇囉…佢去左唔知邊到幫我搵到…GOODTHEN聽左區茵單野…我都覺得有D問題…橫掂都唔中意佢…佢死咪佢事囉…唔通佢真係做鬼番黎搵你咩…THEN上堂…OEBORING…唔講…RECESSKAICHIN堂…SM WONG…不過今堂講孔明…我地講哂…應該係我地HEA哂…THEN RECESS…唔講…MATH堂…黃SIR…佢唔洗我補QUIZ呀!GOODX]BUT 今日D數好難呢…有D唔明…THEN LUNCH…紅+AGAIN…超爆爆爆多人…紫D師弟都好咩下…不過個樣好得意喎=]THEN DT堂…黃SIR AGAIN…佢話我幅積令呀!YEAH/\/\THEN 放學…打排波…愈打愈多人的…仲搞到紫好嬲TIMSORRY呀…唔好嬲啦…不過彪彪真係好似好驚紫嬲呢…XD打完排波又去紅+綠…HEA有陣就走LU…其實果條友係咪真係咩姐…真係好想知…THEN返到屋企…比人鬧…訓…THEN起身…做緊四重奏…飲管真係可以插穿薯仔?!XDDD

倒數12!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 126 | »