唉…聽日開學啦…
趕D功課趕到嘔…
特別係果本咁既EGU…
厚到丫…算…亂咁寫…
求其做到似咪得囉…
斷估佢都唔會個個都認真睇…
今日終於都拎齊D書…
不過仲要包&寫名…
真係煩….\ /.
仲要買番哂D筆…
之後仲要"趟"埋校服…
仲要買過個袋…
不過我想SAT出旺中買…
上水都唔知有咩袋岩…
唉…聽日番到去…
實悶爆喎…得果三個熟既…
唉…都唔知鍾麗玉點分既…
分得一D都唔平均…
SHIT!!!
妖~愈黎愈覺得家人好煩…
一樣野可以講成日都唔厭既
係條街到都可以大大聲講野
條街又唔係你既…
行過咪算囉…又要係到嘈…
你咁唔滿意自已起多條丫笨
係屋企又係咁…
間房又唔係你既…
又唔係叫你係入面訓…
點都唔阻你架啦…
又要係到嘈嘈嘈…
真係麻煩!
|