放左兩日假,,
又要番學啦,,
今朝同呀紫一齊食早餐
見到好多個1D人
彪彪仲要好大陣像囉
又斜咩袋又膠袋咁
之後番到去
一入課室就見到河馬
又唔開冷氣喎熱到咩咁
之後橙仔就番到
一見人就好興奮咁話佢自已冇帶袋
佢個表情好搞笑呢
之後區茵同雞雞番到
區茵今朝有”艷遇”呢XD
之後Tiger、豬豬果D都番到
原來李嘉偉本身約左tiger
但係tiger放左佢飛機囉
之後佢番到黎成身濕哂
好搞笑呢XD
之後Miss鍾到左
講講下野區茵無啦啦彈左句
”仲搞唔搞班會旅行呀”
搞到成班勁無奈囉=3=
之後就上左hall
聽果個無聊白痴兼低能既急救講座
跟著聽聽下王潤強無啦啦搶左支咪
係到鬧人喎
佢都唔知痴左邊條筋
不過佢話有條友失左蹤果單野好好笑呢XD
最後聽完個講座仲有半粒鐘
王潤強又行出黎
不過今次有意義D
講每級缺點有幾多
估都估到一定”再創新高”啦...
都唔知開心定唔開心好
不過算啦都就黎升班落
・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆

・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆
|