首頁 MEMER WRITE F ou logout

大名_fIsh``
生日_1993-10-15

[♥] LET ME -
  4GET`
ALL 0F THE
 HATE`

-``d0 y0u
 k0wN?
i l0ve y0U''
__s0 mucH!*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

番學lu

2006 年 6 月 30 日  星期五

放左兩日假,,

又要番學啦,,

今朝同呀紫一齊食早餐

見到好多個1D人

彪彪仲要好大陣像囉

又斜咩袋又膠袋咁

之後番到去

一入課室就見到河馬

又唔開冷氣喎熱到咩咁

之後橙仔就番到

一見人就好興奮咁話佢自已冇帶袋

佢個表情好搞笑呢

之後區茵同雞雞番到

區茵今朝有”艷遇”呢XD

之後Tiger、豬豬果D都番到

原來李嘉偉本身約左tiger

但係tiger放左佢飛機囉

之後佢番到黎成身濕哂

好搞笑呢XD

之後Miss鍾到左

講講下野區茵無啦啦彈左句

”仲搞唔搞班會旅行呀”

搞到成班勁無奈囉=3=

之後就上左hall

聽果個無聊白痴兼低能既急救講座

跟著聽聽下王潤強無啦啦搶左支咪

係到鬧人喎

佢都唔知痴左邊條筋

不過佢話有條友失左蹤果單野好好笑呢XD

最後聽完個講座仲有半粒鐘

王潤強又行出黎

不過今次有意義D

講每級缺點有幾多

估都估到一定”再創新高”啦...

都唔知開心定唔開心好

不過算啦都就黎升班落

・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆

  

・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆・‥…━━━☆

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 126 | »