是日有英文test,聽日又有中文test...
,人太大壓力係會死架(用mc太的口吻)
一如以住,今日番到學校,見到小鉦係到溫英文,佢啱啱先開始溫,我借咗本vocab list俾佢,再同佢傾咗一陣,之後朱小明就番
黎啦
。我同佢一齊上咗去開locker,跟住行過去拉記,開咗部computer,睇下d經理人大賽d結果
,入到去英超,今個星
期有91分,都算唔錯,布力般個goalkeeper(Friedal)有成24分
,深感歡喜,再睇西甲,有45.5分,個個milocevic用咗我成
$19.54,但係得負分
!!!番落去,狂做pth,都算做完!!上到課室,中文堂,冇嘢發生...pth堂都係一樣...好悶呀!!!!
到chis堂,有嘢睇囉!!黃生拎咗張日本侵華嘅vcd上黎,個套嘢都幾好睇,有一段係講南京大屠殺,好震撼下,跟住我見到羅倩婷睇
到喊曬咁
,睇完就小息,出去開locker,見到孫懷寶,佢個人呆咗,原來又係個套嘢,同佢傾咗一陣,就番課室,睇明報,雷
丁135件來首次升班,又睇到基利蘭高三雙(15分,14籃板,10封阻)痴痴地架
!!!之後英文堂,冇嘢做。到家政堂,成堂聽佢廢
up...食完lunch番黎,冇嘢做,一個字悶。
跟住epa堂,嘩然!!我moke佢個死人嘴呀
,個催眠曲作曲家(x太)又作曲,阿懋咁就訓着咗,咁又係嘅,我都想訓呀!!!!
英文堂又到,ome比我地溫書
。最後eng test,都唔係太難!!!
同蝴蝶一齊返屋企。
|