琴晚比隻蚊煩Q住哂,搞到我今日好眼訓...xdd!!起身後,睇新聞,我今日特登睇本港台,因為要睇歐洲聯賽冠軍盃,ac米蘭0:0打
和里昂,而國際米蘭2:1反勝維拉利爾,之後今日一返到學校,上去開locker時見到joyming,同佢傾了20分鐘,內容唔係度詳細
說明,早會時校長領詩,但係成日「食螺絲」!!中文堂,又係小組討論的時間,題目唔詳細說明,阿Wan生係度不停地提出一些冇
用嘅例子,但係王李又受落喎!!!英文堂,改正,之後落去睇屬靈書籍...Is堂,有得做實驗,真係好玩!!!Hist堂,胡sir同ome掉
堂,就上英文,講個張ungraceful behavier,其間,笑料百出,笑到ome講唔到嘢,吳希彤都有yellownism嘅傾向!!唉!!我地
笑足成堂...好好玩!!同諸葛亮一齊食午餐,下午,arts堂,畫達利風格嘅畫,自己都唔知自己畫咩??上到去maths堂,循例去廁
所,朱仔係廁所玩橡皮筋...xd!!放學後,去籃球興趣班,好多人,打唔到!!
之後,去睇女仔班籃,首先3d,憑著何希懷入了兩分,之後何再入罰球2投中1,4:3輸波而回,跟住到我們3b,正選如下﹕顏,
寶及ky,係屈高,對手不停用同一套戰術(Pick'n Roll)屈人,但我班並不能洞悉,由於陳溢謙過於剛愎自用,所以我同朱並冇指
出,仲要比人不斷使出,以4:0敗北...跟住再打波,打到5:30。返屋企吹笛!!!
|