今日放假啦!!唔知係唔係唔太習慣嘅關係,所以7點幾就起咗身,想訓又訓唔番,真係激死我啦!!之後睇下電視,今日天氣幾好,咁
我就落去打下籃球,8:30分落到去,見到一個好熟悉嘅影子,我望下就知道佢係cpu學生,佢成日放學打磚場,我一眼就記得佢!!
跟住自己practise下咁啦,我突然記得我參加咗罰球王大賽同三分球王大賽,咁就去射下罰球,射咗50球中咗30球,跟住再射下
三分,左邊corner位10射中2,左邊45度角10射中1,正中10射中4,右邊45度角10射中2,右邊corner位10射中2。大約有
11%命中。我頭先提過個個人同我打1on1,點知我搞掂咗佢,我覺得我自己好負碌!!之後返到屋企,狂做功課!!依家仲有hist個
個同埋bk book report未做哂!!啊,仲有創作集未做!!其他都搞掂哂!!yeah!!我返到屋企由11點鐘online到依家5點幾,中間同
藍俊朗玩咗一陣國際象棋,但係竟然冇打到機,真係不可思義!!今日做咗成日功課,依家有d想死!!各位觀眾,有冇興趣踩單車,有
興趣者,可以在icq與我同吳希彤聯絡!!
|