奇蹟~~~之興!!日記

2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


閒適~~~~~~~~~~~~~~ 傷心 分類: 未分類

今日遲咗d起身,咁都好嘅,唔係日日7點幾起身都咪話唔死!!食完早餐,番到屋企睇咗陣報紙,之後諗下今日做咩好!!18號約咗吳

希彤踩單車,諗起自己幾乎成年都冇踩過單車,咁今日就去踩單車。由於好耐無踩嘅關係,所以要搞一搞部車先,12點鐘就出發,

首先踩到去火車站,兜個圈。然後再走咗轉海濱公園,感覺良好,出番黎睇下隻錶,原來都只係一點鐘到,唔通咁快又番企??跟住

就踩咗一轉沙田,係元州仔個度買咗支水就可以上路...今日吐露港都唔算太多人,冇假日個種人山人海,又加上今日天氣十分之咁

好,冇太陽,又大風,幾咁正!!踩到去馬場都係大約45分鐘,係中途見到有人炒車,搞到頭都爆埋!!一個d血係額頭度標出黎,手

又損哂,另一個就太陽穴血流如注,佢唔知點解走去棵樹側邊訓低,個時勁多人係度睇,好似睇戲咁!!!之後有d 急救隊黎收屍,咁

我就走咗!!過咗馬場見到d小食攤位,我又覺得幾肚餓,食咗d燒賣...好食呀!!!!!最後踩到去沙田街市...我想知我點解會去咗個

度...xd!!休息咗一陣就番歸lu...踩咗好耐,因為逆風,所以超難踩...番到吐露港見到有臭豆腐食,嘩!!好耐冇食過臭豆腐啦,咁我

就買咗舊黎食!!好好味呀!!之後又踩多兩轉海濱,踩到我就黎死啦!!番屋企中途,響學校門口出面撞到fefe喎,佢又踩住架單車喎,

好似響到等人咁,我就同佢傾咗幾句,跟住番咗屋企...






訪客留言 (返回 kahingchn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 奇蹟~~~之興!!!
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2008-11-06
2008-11-01
2008-10-26
2008-10-25
2008-10-11
» 日誌分類
全部 (802)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
blackberry_t
DAYDAY_B
Fefe
JohnChan
Ka
MOMO
NGV
Vincent
Wing
YWAI
小寶
小白龍
小希
巴士彤
允允子
朱濱
斯斯
黑柴
塵小號
諸葛亮
» 日誌統計
文章總數: 802
留言總數: 130
今日人氣: 95
累積人氣: 30868
» 站內搜索
RSS Feed