奇蹟~~~之興!!日記

2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


打到訓低... 愉快 分類: 未分類

今日照舊約咗charchau,朱小明,周天等人去三樂周打波,呢排成日打波,打到上癮啦!!今日連黃嘉誠同藍俊朗都有黎,真係人才

濟濟呀!!>.<超正!!!我地打到9點幾嘅時候見到姚寶貽(個字係唔係咁架??),仲有何希懷。唔知點解佢地又黎三樂周打波,見到佢地

拎住個nike 1000嘅籃球,再睇我地個硬膠籃球,唉!!差成條街!!!>~<想死!!之後佢地係度行黎行去,唔知做咩??跟住朱小明同周

天都話返屋企睇多啦A夢天方夜譚,我地再打咗一陣,有d人黎踩場...xd!!我地入咗去大元入面個場度打,點知佢地又係個度,側邊

仲有個3唔識7嘅人一齊打...><"!!我地去到就踩佢地場...xd!!佢地個粒籃球真係好好打!!!估唔到姚寶貽竟然射入三分波,超勁,我

好似低估咗佢!!我地打打下忽然有個男人走過黎同姚寶貽同埋何希懷搭訕喎,超驚訝!!!個個麻甩佬仲要搭訕咗幾次,搞到佢兩個x

咗!!嚇鬼死佢地...><"!!都唔知點解佢地會有人搭訕???個條友每次行過黎都淨係同佢兩個講嘢!!!打到大約12點,個兩個女仔話走

(唔知係唔係因為個條友??),咁我同曉膠都返屋企!!!返到屋企,食個lunch,本來諗住去行街,但係都冇去到...遲d先去!!咁就係屋

企做埋maths tsa paper 1&2,又睇咗sports world,之後online,聽下歌!呢排鍾意聽舊歌,林子祥個首千億個夜晚,幾唔

錯!!好!!唔講住,睇mvp情人!!






訪客留言 (返回 kahingchn 的日誌)


諸葛亮 於 2006-04-15 08:21 PM 發表:
原來閣下都有聽流行歌ge嚐好,真係好∼
其實前一輩ge香港舊流行歌真係幾好聽∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

舊歌真係好有味道架!!
Posted at 2006-04-16 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 奇蹟~~~之興!!!
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2008-11-06
2008-11-01
2008-10-26
2008-10-25
2008-10-11
» 日誌分類
全部 (802)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
blackberry_t
DAYDAY_B
Fefe
JohnChan
Ka
MOMO
NGV
Vincent
Wing
YWAI
小寶
小白龍
小希
巴士彤
允允子
朱濱
斯斯
黑柴
塵小號
諸葛亮
» 日誌統計
文章總數: 802
留言總數: 130
今日人氣: 64
累積人氣: 30837
» 站內搜索
RSS Feed