琴晚,係屋企睇碟,睇咗霍元甲,成套戲都係度打打殺殺,不過都幾好睇,最後霍元甲死咗...><"!!今日一起身,做咗bk book
report,然後食埋早餐...之後一路做hist,一邊睇多啦A夢,仲一路聽歌,個心都唔知做咩...好快就做完hist...因為真係好簡單。
今日本來想約朱打波,點知佢話要做功課,要溫書喎....佢冇咗幾日假期,因為要去春令會。食完lunch,1點半,真係無嘢做,又
去踩單車!!上次去咗新城市廣場嗰邊,今次就去第一城嗰邊,估唔到仲好踩,見到文念志。聽日同吳希彤踩,好期待...自從小學6年
級之後就冇同佢踩過單車!!又去咗海濱公園睇人釣魚,好無聊...跟住返黎個陣見到「樹葉」,又見到陳水,施偉,k康等人響到打波。返到屋企就打日記。
|