琴晚凌晨2點30分就起身睇波,我嘅愛隊巴塞隆拿1:0作客1:0打敗ac米蘭,好開心!!其實呢兩隊上年已經響歐聯碰頭,各自都在自
己主場勝出,今次巴塞作客勝出仲要攞埋作客入球,距離冠軍又前進咗一大步啦!!由於睇波嘅關係,今日八點幾先起身,但係仲覺
得有d攰,朝早無無聊聊就打咗陣機,聽咗陣歌!!今日本來諗住去剪頭髮,但係又因為某種原因而無去到,頭髮長到有d唔習慣...我
今個星期肯定要搞掂佢!!好耐冇食kfc,所以今日就去食,本來好有胃口,好想食,點知食落又唔係幾想食喎,但係我都啃哂佢!!飽
到想嘔啊=="。去大眾買paper clay,要做va啊...超慘,最唔鍾意做va,好哂時間!!返到屋企,hea咗一陣,兩點鐘就開始做啦
啦!!仲以為要做好耐,點知用咗半個鐘就搞掂,太開心啦!!做完之後同吳希彤傾咗好耐電話...跟住上網,響黑柴日記嗰度知道佢去
睇波,搞到我都想去現場睇!!我次次都係睇電視...xd!!
又有好歌聽...
再見亦是戀人 - 孫耀威 + 車婉婉
歌手:車沅沅, 孫耀威 | 作曲:伍樂城
填詞:林夕 | 編曲:伍樂城
我為何沒法共你相愛
一告別和你朋友相待
舊情不再 但我 卻越來越愛
明白你尚有 難道我沒有
懷念那感受 那天愛不夠
這刻我雙手 抱得你多久
抱姿純熟也許愛得你太久
多年不見 比從前的身軀消瘦
抱過你後哪裡肯走
*人或者 一早是情侶 捉摸亦無需
太懂得 怎麼吻下去
你是誰 難道以後會相隨
講不出恐懼 只因我太空虛
(人或者 愛得這麼渴睡
怎麼吻下去更空虛
但這刻 如夢裡 一切並未過去)
失去你之後心如止水
今晚真多得你翻滾過去
當做留念我亦沒法忍眼淚
就像造夢未曾共你分離
除非我醒 才肯別去
(夜色中安睡 如覆水
今晚真多得你翻滾過去
如果感動誰 抹乾淚 大概才肯別去)*
再纏綿為紀念你的愛
無奈我在看著我的未來
過後再未放得開
這一晚 畢竟驗證
從前曾經真正被愛
其實我尚有 難道你沒有
重遇你之後 覺得愛不夠
縱使我雙手 抱得你多久
難道纏著對方滿足了至走
多年不見 比從前的身軀消瘦
抱過你後哪裡肯走
REPEAT*
下次 不管將獻給誰
和你 溫馨彷似藥水
令我 快慰救治殘軀
將來 再送贈愛侶
(剩低 回憶不失去)
這舊情別怕沒有依據
來日見面 要是撲出眼淚
證實你是我不朽的伴侶
|