今朝約咗grandma響荃灣飲茶,跟住又去咗行街街啦!!12點先至由荃灣搭車出去旺角,依家d香港人唔知仲有冇公德心嘅呢??我
搭到去荔枝角嘅時候,見到有幾個差佬圍住咗路邊,當架車駛近嘅時候,我發現地下有d碎片,本來我覺我係石屎跌咗落黎,但係
其他乘客就話係瓦煲...我諗諗又覺得似瓦煲...xd!!都唔知點解d人咁中意dum(將東西棄掉我意思)嘢,例如細細個果陣,如果唔乖
嘅話,阿媽就會講:「信唔信我dum咗你啊嗱????」依家d人又好鍾意響大廈上面dum d 嘢落黎,例如玻璃瓶,垃圾,仲有單
車,電視機等等!!唉...太危險啦!!落咗行咗陣朗豪坊,發覺冇嘢睇...於是就去apm,去到apm,忽然有d想睇戲嘅衝動,不過間嘢
太貴(palace apm),我好想睇湯告魯斯嘅mission imposibble 3!!!行咗陣,就番屋企...好廢呀!!仲有一樣嘢,就係到底點樣整
background music??希望各位幫幫忙。睇下諸葛先生嘅日記,又係果份問卷...佢點咗頭五個睇嘅人,我應該唔係(唔知係唔係),
所以唔做。諸葛先生提議我搞個每日一歌...
每一個晚上
曲:黃自﹝花非花調﹞ 詞:林振強 歌:林子祥
我突然無言靜了下去 細心把你望
只想再看一遍 令我暖暖的眼光
在漫長漫長路上 你我未重遇那天
今天的目光 天天我會想千躺
已淡忘從前共你 渡過幾多風與浪
只知過往歡笑 大半數也因你起
在漫長路途莫論你我 未來在那方
一天風在飛 一天我不忘掉你
* 每一個晚上 我將會遠望
無涯星海 點點星光
求萬里星際 燃點你路
叮囑風聲 代呼喚你千趟 *
友誼綿綿無盡 你共我縱使分兩岸
此心也永跟你 共往遠遠的那方
寂寞時倦時 若你要熱誠目光
只須輕輕把我去想一趟
Repeat * x2
叮囑風聲 代呼喚你千趟
|