經過多日來嘅假期,感覺十分之良好。啊!!琴晚阿爸睇賽馬直擊喎,佢用電話投注,話唔知買第幾場嘅5號馬,果陣我準備訓覺,因
為要睇波,一訓落床就聽到阿爸猛咁響到講「哎呀!!」,之後我阿妹又響到狂笑喎,咁我又走出去睇下啦!原來阿爸買果隻馬偷步,
被賽會取消資格,果一該真係笑爆我個嘴,不過有得回水,我阿爸就算數,我同佢講「你咁有眼光,買咗隻咁快嘅馬...」夜晚兩點
幾就自動起咗身,呢場果然攻勢不絕,上落明快,我阿爸都有起身睇。今日tsa,我仲諗住唔會抽中我tim,點知又抽中我,六合彩
又唔見我中,反而呢d嘢就次次中,真係好xd!!好彩我都有JC作伴,另外仲有水嫂,我地係做英文個人短講,條題目一早已經做
過,所以冇咩壓力,反而26號就因為37號嘅缺席而要頂上,佢地小組討論咗好耐,小息之後番到黎,26號見到37號歸來就
bear住佢,呢個moment,睇黎26號真係百感交集lor。講番37號,平時不修邊幅嘅佢今日竟然又梳頭又盛,我地都睇到呆咗,
點知陳浩然忽然爆出一句「佢由今朝7點梳頭梳到依家先番黎??」。數學堂,其實我唔係幾鍾意miss wong成日問長問短,真係好
鬼死煩!!今日同藍俊朗去咗大元食,都好平下喎。VA堂,因為我果份集作已經做完嘅關係,所以冇嘢做,朱小明見朱濱走咗去同吳
希彤坐,於是朱就同我一起坐,我地成堂都係吹水,後面阿chris同藍佢地又係吹水,好開心又過咗一堂!!!放學,籃球興趣班,胡
難得有黎,不過睇得出佢久疏戰陣。
|