奇蹟~~~之興!!日記

2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


又係打波 愉快 分類: 未分類

  又到咗星期日,通常我星期日d心情都係唔錯架,今日都唔例外,今朝用電話check下琴晚d賽果,車仔真係win咗,仲要3:0,曼

聯真係冇嘢講,雖然我冇睇highlight,但係知道加拿斯同卡華奴入波就知道曼聯起碼輸咗兩個死球,車仔d死球響全世界黎邁係數

一數二架,果招「前掩後二」真係有好大威力,加埋林伯嘅傳波技術,要獨善其身實在係唔容易架!!今朝溫咗溫書就番教會,響

covered playground 見到朱同charchau,今日總共有成41個人番教會,不過我地可以稱之為「春令會後遺症」,呢d人會係幾

個星期之內全部消失。今日講提麼太,而且d內容有少少重複番上次白頭佬講果d,即係呂底亞,講真呀,今日的而且確係唔係幾專

心聽架,charchau係咁講「fed」呢個term,charchau仲要畫埋個icon出黎,我都有有少少get都個meaning,真係好xd!!去

完教會,琴晚約咗2點打波,於是同藍俊朗食lunch,食果間cafe polanka,入到去覺得有d貴,藍俊朗仰話要走tim。我地係咁講

老馮日記,真係笑爆咀!!1點50分去到三樂周,見到胡同李已經響道踢緊波,跟住打波,block臭周天,跟住連朱都block臭埋佢,

真係意想不到,胡又進入無人之境,d假動fake哂double team佢嘅曉膠同朱,真係有d無奈,都底要有幾多個人先可以mark住

佢呢??打到5點,番屋企,charchau又跟埋我同胡去富亨,都唔知佢想點。返到屋企就hea咗陣....






訪客留言 (返回 kahingchn 的日誌)


charchau 於 2006-04-30 07:39 PM 發表:
"fed" 都話無關個"d" 事洛.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

拿!!我同你講啊,你唔好響度亂咁嗡,因間比"fed"(唔要個d字)見到就xd!!
Posted at 2006-05-01 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 奇蹟~~~之興!!!
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2008-11-06
2008-11-01
2008-10-26
2008-10-25
2008-10-11
» 日誌分類
全部 (802)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
blackberry_t
DAYDAY_B
Fefe
JohnChan
Ka
MOMO
NGV
Vincent
Wing
YWAI
小寶
小白龍
小希
巴士彤
允允子
朱濱
斯斯
黑柴
塵小號
諸葛亮
» 日誌統計
文章總數: 802
留言總數: 130
今日人氣: 37
累積人氣: 30810
» 站內搜索
RSS Feed