話咁快,今個學年又完咗lu...
今日返去主要都係拎成績表,校長講嘢講咗33分鐘,好悶...!!今年係我第一年攞唔到獎,嗚...我睇返成績表,原來係中史xd咗!!72分...72分...差三分呀moke嘴!!!!有冇搞錯呀!!!!我F.4要再攞過!!!
胡瘋狂咗,5個分科獎!!!唔駛問,胡又全級第一啦...........
之後上咗黃景鉦屋企打機,之後我地玩winning互射十二碼,好正!!!