今日超廢+╴+""""
響屋企超無聊,又要落大雨喎,加上胡話唔得閒,搞到冇得去打波,真係X爆!!!>︿<""""
上去easports個website道睇下nba live 07幾時出,原來9月26號先出,搞錯呀....
winning eleven 10就要10月先出......個暑假超悶......