今朝起身睇NBA,依家季後賽了...jazz打出黎成個勢都唔同哂...火箭都係依靠麥基迪同埋姚明,但係麥基迪上半場淨係拎咗1分乍...不過佢下半場攞咗勁多分...o嘴了..,佢突然之間「on fire」...
之後就溫phy,死啦...經過上學期之後,對於phy冇咩信心...可能係有陰影...一係勁高分,一係就勁低分...好驚今次又係咁...又係咁嘅話我就真係唔知點算...
溫到下晝...唔想溫了...好無聊,開電視睇...竟然係pokemon....好耐冇睇過...XDD!
之後就打下機咁啦...
阿媽買咗d紅毛丹番黎,睇個樣咁衰...食唔落口...><!
p.s.愛上了食薑糖...
|