噚晚12點瞓...今朝7點就起身了... ,諗住要睇NBA PLAYOFFS嘅,但係8點先開波,咁就執埋chem第12課果d手尾先啦...8點鐘準時開波,係Denver Nuggets vs San Antonio Spurs,,,終於唔駛再睇火箭啦...果隊波真係悶到咩咁...睇落一開始馬刺果d3分波超爛...horry射咗3球都唔入...淨係得finley同埋ginobili入咗2球...duncan果d手感又似乎唔多好,但係金塊iverson又係冇手感,如果唔係anthony 着火,金塊都唔駛打啦...下半場--jr smith成為成場嘅轉捩點,無lala一開底線波果陣俾horry偷番再跟手入埋球3分...跟住finley又中3分,之後horry又多球3分...已經拉開咗10分啦...跟住馬刺就嬴埋...horry真係好勁...成37歲都仲好fit,block咗iverson幾次....勁呀!!
下晝就溫番amaths,超唔鍾意佢咁耐先test番之前果d嘢...
今晚又要睇波了...
|