今朝都冇咩嘢做...
之後下晝1點幾果陣同阿媽出咗去旺角買部新computer...落咗訂之後個半鐘就攞得la,都唔知點解會咁快架...果個半鐘真係唔知搞咩好,於是入咗去M記食咗個魚柳包...之後就可以去拎機啦...部機真係幾重呀...由洗衣街行番去YMCA搭271...一去到就見到2架271拖卡走...咁即係有排等啦...><...等咗成20mins...之後就有車啦...又係一黎黎2架...上咗後面果架ATE...都ok爽呀...除咗過前車之外,由馬場開始抽出中線...去到馬料水就變咗行3線...之後番番入中線再過咗架3ASV嘅270A...正!
番到屋企6點啦...
部機都係聽日先搞...
|