今朝都係去打波...4個人啱啱好...因為hugo北上未番HK...不過佢粒靚波去咗朱果度,所以佢黎唔黎都好似冇咩影響...今朝真係好焗...熱到死,又冇風喎...今日我撞死咗鍾浩然...哈哈!
番到屋企差唔多11點...沖完涼抖下...
之後又要出去旺角...下個星期唔駛架啦...
唉,,,唔打咁多啦...趕住睇電視呀...仲要睇波呀