噚晚睇波,睇咗阿仙奴對曼城...唉...之前果日我放咗卡斯柏舒米高,買咗雲佩斯...諗住曼城都係時候輸架啦...係就係輸咗,不過雲佩斯射失12碼(即係舒米高撲到12碼啦)...唉...今日睇番舒米高事波都有成19.5分,雲佩斯先得0.5分(射失12碼都冇負分...真係好彩)...意甲仲正...一個查斯古特已經33.5分啦,因為佢headtrick呀,再加4個shot on target...><
今朝9點幾落去搭車出旺角...最尾一次出去啦...12點幾落番黎...中間有2個鐘唔知做咩好...等咗一陣都見唔到部ASU1行,就上咗架112去CWB行下...上咗車見對面線有ASU1呀...去緊白田...唔緊要,我又唔係急住搭...
之後再番番去旺角...4點幾先走...等咗2分鐘黎架70...EU5923+余偉邦喎,咁好彩?!梗係上啦...勁正呀!
5點幾番到屋企...
今晚又有波睇,曼聯呀...
|