yesterday番左大陸because我呀媽個呀媽個呀媽(太婆)生日
我今次番大陸先知自己原來有個表扣父,佢買鞋啲.佢一折買左對鞋彼我
下次who要買鞋就call me la
今日去左五十嵐食野
今日考完果個死人ICDL
得果47%/100%
放左學之後見到兩個無面人
食完飯走左去踏單車
見到長跑隊D人
哈哈..今日諗左套新劇:主角係一個我吾識的賤種(不便提供)
我做導演
副導演:猩猩,柑桔,飛機妹,mandy
燈光:William
茶水:哨牙B
劇名:大話妹之校園寫真
演出場地;伊利沙伯中學舊生會湯國華中學
記住多多支持
Music Playlist at MixPod.com