閉關………………………………………………………………………………
OH~My Hybrid camera..........x@yC$%z
哈哈~影左好多相,如果有興趣想睇嘅,去我flickr嘅相簿.
http://www.flickr.com/photos/kaho2368/
或按右面圖片連結去喇!!!
我個水樽,三個月都未夠,就要換蓋, 真不幸…………意外……… 好彩nikko喱個牌子有蓋換啫!