好耐好耐無up過我qz "
轉左去pv....
一開頭唔係好想好似以前咁癲....
但係點知...原來d到好多喪人/////
搞到我無得收埋自己~
差唔多全班都ok傾得....
連唔出聲戈個都同我講野"
都幾好玩" 日日喪玩,喪笑,
笑到牙骹右痛 肚右痛~
個班主任超正 超好人" 右玩得~
唔知點解肥左~
可能氹仔d野食太豐富la"
今個月報番hiphop一星~
跳"給我一首歌的時間".,,好好笑~
前日同annie去左影貼...
我既第一次比左佢la"
唉~成日都好掛住慈幼-3- ~
好掛住d 爸打們"----草仔堂....yo"
期待" 10/25 草仔堂去哈佬喂"
by 草仔濠
|