今日訓到10點半起身.個鼻勁塞!!唉.. ...又感冒啦.辛苦
之後食野.. ...睇電視!!之後電腦 ∼冇野做呀.. ...做左陣功課!!
跟住係到睇書...睇到3點幾肚餓整左d野食.食完之後又繼續睇書∼
4點幾老豆番黎啦.. ...唉!!又俾佢轟炸我啦~
話我晚晚咁夜訓.話9點要熄電腦囉∼之後講講下又話1 日只可以玩2個鐘電腦囉!!癲嫁
15號之後我會仲慘囉!!唉∼
今日訓到10點半.食野!!睇電視~之後又電腦啦-.-"”
幫呀媽做左陣野.之後都冇咩野做.. ...5點幾同欣傾左陣電話
佢去睇零時3點3呀!!我都想睇不過可能會嚇死左.. ...之後係到整個日記!!轉左歌啦/\/\
夜晚同boey係msn傾左陣.都好耐冇同佢傾過lu!!佢番左雅居樂.. ..
之後佢話有次發左個夢.. ...話我結婚囉!!--"”勁驚加無奈
個新郎仲要係佢.唔好講笑啦∼!!好采係夢姐.. ...kaaka