嘩∼今日好熱呀!!好多人換左季啦~我都想呀...但係今日有pe堂呀!
番到去收左功課之後clara同我地調位呀∼我都係用番小高高坐...都好呀!!都佢佢冇咩野呀!!
有時發緊夢冇聽書佢又會叫1叫我/\/\"”但係細啤好慘呀!!佢自己一個人坐呀....見到佢好似唔係幾開心咁

之後is...係到抄筆記!!講下書咁就堂啦.哈哈
跟住pe~我地出去排隊果時細啤唔知做咩事冇啦啦喊呀!!跟住落到去跑圈果時佢同我講話......
所以喊呀!!做咩咁傻呢!?冇啦啦咁諗~佢點會呀*唔好再唔開心啦知唔知呀!??
跟住我地就打下波咁啦~上完pe飲左包野就上番去lu~
ers...聽日報告.借下書咁啦∼數學幾好呀!!我好留心呀/\/\"”
中文...係到講番琴日份功課既改正....lunch~
唉∼唔好提啦!!悶到我發癲呀~boey...呀豆佢地個個都走哂去睇果個咩畫展呀...我又冇得去>/\<”
之後我係出面睇打波....李芷佢係下面見到我自己1個人∼佢上左黎搵我呀!!
同我傾計....好好人呀李芷/\/\”"thzzz u!!

2堂社公∼好悶呀!!叫左細啤佢坐上黎前面~雖然佢同姚思駿坐..但係佢都好開心呀!!
多左野講呀!!/\/\"”放學lu~又係得我1個...但係又要等籃球開始!!
之後同李芷.c子傾左陣計就過去籃球lu!!差唔到5點boey佢地又番左黎我就坎lu!!
夜間番到屋企食飯...食完之後好快咁做完功課!!就落左去rainbow到食野/\/\”"
男丙佢地下星期2又比賽啦∼對王肇枝呀!!好耶...可以見到浩佢呀!!
跟住我地聽日又打fdly呀!!去迦密聖道到打呀...我地要加油呀
|