ABOUTME


PANG SI

1991/2/14

ICQ 125129231

MSN kathypsy



CALENDAR
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

GUEST BOOK

最近三個月尚無任何留言
MORE...

DATE 2005/04/07
7/4*悶 無奈

嘩∼今日好熱呀!!好多人換左季啦~我都想呀...但係今日有pe堂呀!

番到去收左功課之後clara同我地調位呀∼我都係用番小高高坐...都好呀!!都佢佢冇咩野呀!!

有時發緊夢冇聽書佢又會叫1叫我/\/\"”但係細啤好慘呀!!佢自己一個人坐呀....見到佢好似唔係幾開心咁

之後is...係到抄筆記!!講下書咁就堂啦.哈哈

跟住pe~我地出去排隊果時細啤唔知做咩事冇啦啦喊呀!!跟住落到去跑圈果時佢同我講話......

所以喊呀!!做咩咁傻呢!?冇啦啦咁諗~佢點會呀*唔好再唔開心啦知唔知呀!??

跟住我地就打下波咁啦~上完pe飲左包野就上番去lu~

ers...聽日報告.借下書咁啦∼數學幾好呀!!我好留心呀/\/\"”

中文...係到講番琴日份功課既改正....lunch~

唉∼唔好提啦!!悶到我發癲呀~boey...呀豆佢地個個都走哂去睇果個咩畫展呀...我又冇得去>/\<”

之後我係出面睇打波....李芷佢係下面見到我自己1個人∼佢上左黎搵我呀!!

同我傾計....好好人呀李芷/\/\”"thzzz  u!!

2堂社公∼好悶呀!!叫左細啤佢坐上黎前面~雖然佢同姚思駿坐..但係佢都好開心呀!!

多左野講呀!!/\/\"”放學lu~又係得我1個...但係又要等籃球開始!!

之後同李芷.c子傾左陣計就過去籃球lu!!差唔到5點boey佢地又番左黎我就坎lu!!

夜間番到屋企食飯...食完之後好快咁做完功課!!就落左去rainbow到食野/\/\”"

男丙佢地下星期2又比賽啦∼對王肇枝呀!!好耶...可以見到浩佢呀!!

跟住我地聽日又打fdly呀!!去迦密聖道到打呀...我地要加油呀

刊登時間︰2005-04-08 12:02 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
DATE 2005/04/06
6/4*第1日番學 愉快

今日番到學校諗住調位啦∼但係佢唔調喎!!

之後收功課.之後就連堂中文*唔知點解好快過喎/\/\"”

中史.都係講書啦!!有dd悶~但係我講過要努力嫁...所以唔可以懶呀!!

re cess~!!我都唔記得左做咩lu∼都係係出面傾下計咁啦

連堂英文...派卷!!唉∼都知幾多分啦>/\<"”之後講完卷就俾個實習呀sir教囉!!

佢講野又細聱喎...呀sir真係怕羞啦

數學教下書!!都ok!!lunch~去左美術室幫左洪洪整左陣野~之後係咁俾欣同豆話囉~

勁無奈...之後仲要撞到隻腳呀!!好痛呀∼仲留血呀

之後2堂is....睇戲呀!!睇字幕∼有dd悶

放學...練波呀!!今日好熱呀∼練完之後6點到就屋企lu!!

好耶∼聽日pe堂!!又有得打波啦*哈哈/\/\"”等我地串番果個死人大籮先∼

刊登時間︰2005-04-06 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]