today
返學比pigman推落去- -嚇死我naaaaa
miss開到1ddd聲啦終於^^唔小心比佢知我笑緊佢- -
cit,,好專心喧問問題...因為果課無聽書之前..
宜家聽返^^大戰lewis shun-v-
唔夠鬥...give up-3-
chin,,,0吾想提....悶到痴線了'真係100分悶
eng....唉...唔夠時間做ar-3-
唉唉唉....英文費,maths費,
history唔會好得去邊,中文作文次次都比咁低分
5洗升中5啦....玩野咩
之後好遲放,,d人起鬨...其實我覺得...正常ar...預左的
sorry依汶...要你等咁耐><"好彩仲有景睇^^..
maths...梁耀豪偷左我本書唔認!!!琴日偷我d餅 - -
文學遲入比人罸企5分鐘.....呢堂真係好鐘意;]
放學同肥ki飛去掃"佳".....好多野ar-3-
返到去仲要見到咁多人....好似買送........超!行行下見到bobo,森,桓兄
搞埋d野飛去m記搵佢地^^返屋企...去到yl先知我放左垃圾係個袋度^^
早知之前唔同你傾na- -好人左..不太慣-3-
|