| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
| 2007-08-18 |
今日,,同大隻蚊蚊蚊..返教會
佢果舊野..好好味ar!
可惜...溶左..!
竟然做左第1個入波果個- -!
得左!!參加得藍球隊la..嘻
收到個電話..打來..第1句:喂!5該樹皮仔ar- -
又多個認錯我地2個o既人lu..真傻仔^^
返到屋企..mama見到d野..係咁問係咪信耶蘇,係咪返教會ar!??
我5識答..係咁答5係5係..
阿姨即刻幫我講左個大話呃佢...唉..好內疚tim..
要搞到人地幫我講大話..
所以我以後少d返!!...
你地今日返去定5知去camp識左個型仔-3-哼
我今日都見到2個..1個白雪雪..成個直樹咁..
另1個..佢個fd..雖然無佢咁型..但對佢有興趣d^^
因為夠傻仔!!嘻嘻嘻
------------------------------ 隔隔隔隔隔-------------------------------
點解條條雷電都要咁大條!!!
點解條條雷電都要咁嘈嘈嘈!!
點解條條雷電都要咁光!!
點解條條雷電都要咁大聲!!
點解條條雷電都要係我面前係咁閃閃閃..!!
點解條條雷電都要咁得人驚.....唉..
|
| 刊登時間︰2007-08-18 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 485 | »
|