今日,,
又去科大睇波with阿波and瀠瑩
ha 班form1都有去打 he
得意仔都係度,,好耐無見過佢lu
來終於無白費而有目的la:)
最好睇唔係中3果d,而係班細...超得意好可愛ar
有1場食左2張紅色...但仲係好開心咁出來...超得意ar佢地!!!
肥勤入波最好笑..笑到我地傻la
都係得意仔最好波^^,,做左唔同位又射得波..good boy!
佢地d id card係我度...
我同得意仔id number中左2個字..he..好happy~
得佢1個記得帶身份證...好乖仔ar!
中3果d,,1路係咁贏...有d贏到唔精采- -
對尾2果間,,好好笑
5小心整到人地"要害",,又有個人比人kick係度嘈比人罸紅牌..
果個人當我死左- -..係我隔離係咁鬧佢地...
聽到好無奈..........
最後果場爭第1...個個都好緊張,,打打下無lala森比人整左張紅色...
唉...又係小動作累事..我琴日都係咁..
最後..輸左..但1d都5開心...唔似form1果d傻仔咁..
對我來講,,其實名次真係5太重要...
最重要係過程((開5開心,好似班form1傻仔咁最好)),
自己o既表現 ((防守有冇做好,進攻有冇拉開,最好入到波tim))
名次先會放係第3..
之後等佢地沖涼,,同班form1係出面...係大學入面睇殘酷1叮..
比佢地吹脹...ha...得意仔同我玩+講野...雖然有話過我個腦細過魚腦- -
ha...但玩熟左原來佢都係傻仔1名
佢地d名好難記ar...特別係果個傻仔龍門...勁笑我!!星期2睇住來!!
用左好多時間先記得哂- -
同佢地玩傳波好驚險...~飛爛個電視就慘lu
食完飯同佢地1齊走,最後同森搭車回家lu~
無lala食左張紅色,真係個遺憾..
打波都係5好太輕挑la下次...d賽判會咁o既.....
下年加油加油拎第1ar!!無論學界,沙手仲有今年o既分齡!!
|