呢次camp幾好玩ar..
我5想發生o既野始終5算無發生..但比我見到紙x公仔唔自在
first day,,佢地見到方力申..我睇5到...唉唉唉..
同阿ball出去搵魚蛋..果度d魚蛋..大粒得好誇張...好似比人打左paag咁- -
夜晚,,對面堅屋d男仔成日敲我地門...頂頂頂..
好唔据!!咁無聊都玩!!
係房入面玩...比pigman佢地壓住...電話即時收5到5分鐘..哈
我把聲隨即啞埋lu..12點幾1點..我同樹皮比人叫左去訓覺..
佢地望實我地..1定要我地訓唔比出聲..比佢地掉左5次床..
但都係訓5著....樹皮訓訓下會打人嫁..中左招
第2日,,6點幾起身..食完野練波...好肚痛..又整親隻腳..
之後個個返3去訓覺..訓完做我平時唔會做o既野---汁屋掃地..
驚污糟,,之後又去左果間野度食..yummy:)
返到去同pigman,jessica,樹皮玩"come 綿 胎"
愈玩愈複雜...pigman反應好搞笑..嘻嘻嘻
之後佢地落沙灘..我無掂到d水..病左lu..
同瀠ying,鱷魚出去食野,,超驚狗..
我竟然驚到用鱷魚擋狗..唉..好內疚..萬1隻狗咬左佢就....唉
之後返到去玩講大話..好玩好玩..我都唔識講大話o既
睇top model & harrypotter..又掃地lu..
11點幾出去買野食..好味好味..
食完佢地玩..我訓落床度lu..好病5病宜家先病..肚痛左成日..唉
第3日,,早走算la...
路痴永遠都係路痴- -..去到邊都係5識路返屋企
搭船熱到傻..搵車站搵左半粒鐘
但漏左好重要o既野係果度...唉唉唉
好彩jessica幫我拎返ja
11點幾返到屋企..沖涼訓教zzz
"黑糖瑪奇朵"王子..嘻..1路睇1路笑..
好靚仔^^嘻嘻..好好好鐘意你王子!!
佢5係檬豬眼ar!!!!唔比你再咁樣講!!
 露台果個景,gd!
 
果度無車o既..d消防車,救護車&警車都係咁細架
長洲係個繁榮的荒島
果4條識郁o既野

 
呢3日要多謝鱷魚媽o既照顧:)
|