琴日,,同樹皮仔出去屯門- -
屯門是什麼鬼地方啊?!次次去都迷路- -!!!行來行去都係同1個地方,,5粒鐘都係搵路走- -
本身去o既目的係買3,,最後變成睇野食..
暈左2次,,感覺好恐怖...我諗我有病了...
前晚,,發左個好奇怪o既夢- -..我又係蚊仔屋企屈人機la..又係打果隻死人game..
今日,,晨早比人叫醒去打羽毛球...好眼訓..
打打打打打,,食完早餐去阿e屋企打機..玩到厭lu
4點出發去睇煙花,,發癲!- -((平時我都懶得出去開電視睇..0%興趣))
去到都只不過5點幾..等等等等等..8點!!不過坐頭位都值得o既:)
嘩嘩嘩..超正!!好靚ar!隔離果2個嬸嬸講野比我聽到..:呢度好有feel ar..我1定要搵到另1半!!
ha,,好想同佢地講加油加油- -..繼續睇睇睇..大聲到地震..好似去打仗坐住坦克車..
之後睇完行5到lu..好多人
全日個腦都比王子佔哂:]考第1,乖仔又靚仔..
好好好好+超超超超喜歡你,王子!我1定要發夢見到你!!
|