今日,,
晨早,,食面果陣,,媽媽同我講:快d整passboard,,
我問佢點解,,叫我去澳洲或英國,,唔制,,睬佢都傻,,我唔要走!
去補習,,miss真知我心意,,知我要去玩,,比我早走!
去neway,,等阿wing佢地,,
唱k,,好好笑,,hebe,,哈,,
楊秀玲狂笑我,,都唔知有咩好笑!,,哼
佢地話要影相,,即閃,,走去買野,,,還書,,返家,,訓左陣,,學琴
返到屋企,,同佢傾左陣,,比人叫左去食飯= =
食壽c,,正啊!去千色,,行行行,,好攰,,
返到來等等等.....
唔想走o既原因:唔捨得....啊~
|