今日,,好早就起身,,同依汶去茶水站食野
食野比預期時間早左半粒鐘,,6點9食完走得,,d奶茶好難飲!
我同佢咪走先囉,,打比靄盈,,,佢體諒到我,,好開心
但嘉就嬲左咁,,,唉,,算,,冇野好講
同佢去m記,,飲奶茶,,yo!講點跑好,,,笑死我,,
集隊果陣,,係咁傻笑,,諗起琴晚段片同依汶講d野,,,
鱷魚話我今日好反常,,係咁嫁啦我
今日d人好似好刻意搞到我笑咁,,我冇野喎,,
連個miss今日誚東1都低能過人,,好似一路係咁講粗口咁
mus,,抄野,,交比依汶吧,,後尾都係自己抄,,抄到手震哂
maths堂,,我覺得自己問左條好有建設性o既問題啊,,
6合彩要買幾多年or次先會中1次,,其實都係我想知姐
小息,,上去果陣,,差d上埋去5樓,,依汶叫住我,,,大財又咁岩出來= =
又笑,,又講比其他人知囉,,算!我特登嫁!
阿john堂,,吳榮森無啦啦大叫,,嚇親我啊!!
阿john又玩針對,,妖,,我同吳榮森係度傳紙仔發洩,,佢狂爆粗,,我冇嘜o既,,淨係好唔据囉!
鴨嘴豪成q日講中文,,搞到我地成日都比人扣,,激到鱷魚喊
lunch,,個肚唔舒服,,好痛咁,,冇胃口又好似好飽咁,,唔食,,比埋benny算啦
寫果張情人節紙仔,,唔識串樹皮仔個名,,大叫佢個名問佢點串,,原來聽唔到嫁,,超!
小息,,落去玩囉,,玩揼手,,成日都輸o既= =
臨上去果陣,,見到環校跑果張紙,,唉,,,第6都比人當左第9,,唉,,
上到去冇咩心情,,訓又訓唔到,,睇片囉,,等dara去完廁所,,等死我啦,,
is堂,,比吳榮森話我1定係計錯,,佢唔小心口快快講錯姐,,算
我唔會喊,,因為也許真係我計錯,,不過心情直線下降
宜家仲要由第6變到第9,,真係我錯左啦!
LS,,大財成日都想整到我笑咁,,sorry啊,,真係笑唔到,,對唔住啊
放學環校跑,,熱身果陣,,隻腳爆擦,,好痕啊,,搽完野,,又整到條頸啦
周身都有問題咁,,好驚抽筋啊!
開頭跑到冇嘜問題,,之後就係咁咳咳咳,,愈跑愈辛苦,,
d人好嘈啊,,愈來愈想暈,,
跑完果陣,,我以為自己已經尾幾果d,,最後拎第10,,依汶第9
跑完就暈,,勁想喊,,仲好想爆哂粗出來tim,,超辛苦!個form6過到來我度,,d眼水都出來啦
陳逸傑拍我叫我果陣都唔想應佢,,但費事佢以為我死左啦,,拎3著,,好唔掂,,
死麥家豪,,狂影我相,,如果唔係冇哂力,,打佢好奈啦,,好憎佢啊!
之後佢幫依汶係渠度汁返野,,隻手好髒,,仲扮野話同我握手,,捉住我隻手o既,,搞錯
佢同陳逸傑搬登,,唔比我玩,,妖!
練波,,自己拉筋囉,,佢地練,,臨走果陣,,麥家豪推車仔,,我坐上面玩,,好似玩撞車咁,,
臨尾都玩到整親隻手= =之後同劉思穎返家!
|