| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 22 日 星期六  |
| 2010-05-22 |
分類: 未分類 |
★22/5;]
今日起左身之後打比童.
打吾通,又冇電牙..(?)
哼哼..(!)
之後ling打黎;]
叫我去M記.
我冇去到.去學校等童.
依D咪fd囉 記住我丫.
等左好奈.之後打比李Sir.
話童佢走左-___-
衰人黎嫁..
之後係B3打機.
悶__________悶
一齊反梁卓欣喇;衰人黎嫁
玩人電話堅係正.吾錯吾錯
←比人話:)
-`★Plz.cm;]
|
|
|
comm3nt 你都好好笑wow 我好心黎有q用 咪比你地2條毛毛 放左我係石門lo 我同琪打左N次電話比你la 好似你自已5聽炸wo [衰人](?) 形容你就差5多 FD...笑
|
網主回覆
有打過比我?-_-
s0r.可能我盲左;] Posted at 2010-05-23 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lht5 於 2010-05-23 01:24 PM 發表:
cm囝=) 要回的>,<
|
|