今日老公打比我,,so傾左陣,,佢朝朝早都打比我^^
o..no..我又搭唔到505,,又差d慈到,,so走左去搭的士番學!!!
番到7點55分,,好早tim,,冇耐,,佢地都一個個咁番黎喇!!
牙欣..都終於番學喇!!
週會,,上班主任,,我地終於可以掉位喇,,我好開心^^
牙欣坐係我格黎既後面,,終於唔洗悶喇,,可以同欣計計!!
坐我格黎就係xx聰,,都算唔錯咁嫁喇,,!!但欣就慘d..對住個xx盛[綠帽仔]!!
我同欣好白痴,,我睇睇下小說,,冇喇喇我地講話作小說啵!!
之後果2堂math,,我當然冇聽書喇,,係咁作..都起碼作5段嫁!!但係真人真事!!
我當然係作欣d野喇,,雖然係難d,,但感人d!!我自己d野都緊係易到死喇!!
我同欣都好仲意..我自己作既第一段!!
【天空那麼''尉藍'',,但我的心卻那麼''灰暗''*!!!】
luch,,我同欣洛左去食野,,好彩"師姐"比姐,,好彩係佢睇我地食飯姐!!
pe堂..換3果陣,,老公果班有條女走埋黎講左d野比我地知!!
雖然我同欣都知..果條女係憎牙xx盈,,所以先張佢同老公既野話比我知!!
但我.......................................................唉...好亂+好煩呀@@"
pe堂..教踢波,,真無聊!!但我同欣就羅個"足球"黎打波!!
之後老公走左過黎,,佢feel我有d野咁,,所以就走左黎問我咩野!!
之後我就張佢個班條女講比我知既野,,同佢講!!
之後佢只係講左:[痴線..冇..信唔信酒得你],,走左!!
之後佢果班d仔都走左過黎..係咁講佢同xx盈既野比我知..唉..!!
洛堂果陣,,個miss話我地嘈呀..果d..所以要我地罰企,,罰都ok耐!!
見住老公佢地走..我真係好擔心!!
之後個miss一放,,我同欣好快咁換完3,,諗住去搵佢地!!
但好似話佢地走哂,,冇耐..琳話知佢地係邊,,]
之後就同欣.怡.琳出左去搵佢地喇!!但行去途中,,見到佢地同蘇主任!!
之後怡..同琳唔去食野,,之後我就欣..去食野+搵番欣欣..燕!!
食完野,,我地就番學校喇!!之後打比佢,,知道佢走左,,都放心d!!
之後..4點幾就同欣走先番屋屋!!好早tim!!
我有權怪你任何事嗎?? 我自己也做錯了事*!!!
還能怪你嗎???
可能大家對大家都有所保留*))
是我們把自己想得太專情嗎?
在被情人遺忘的時候,,總是希望還會有人對自己不離不棄!!
|