唉..老公仔infor講到我同小明真係好似有曖昧咁!!!
唔知,,真係以為係真添呀!!!
中午..我打比佢,,佢唔出聲..唉..所以我過左去搵佢..解釋!!!!
過到去,,我打比佢,,佢話去食野..之後我同家姐去左食野!!!
之後去搵佢講清楚..我見到佢就走埋去"擁抱"佢..之後係咁喊!!!!
我只係識講[我冇]..佢又都係咁喊..佢係咁對住我講[唔好喊喇]!!!!
之後..我地就冇事喇!!!
下午..洛去食野果陣..佢牙媽唔講..我地都唔記得左佢牙媽生日!!!!
之後洛左去買蛋糕..咁岩見到小明,,就比番鎖匙佢!!!!
夜晚..老公仔堂哥果d洛左黎,,之後我地上酒樓食野!!!
嘩...勁貴呀!!! 8百幾蚊蚊唷!!!
之後就同老公仔..佢家姐,,佢家姐條仔一齊番番屋屋先!!!
...............................................................
冇耐..佢老豆..牙媽..堂哥果d都番左黎喇!!!
到左差唔多..12點果陣..我地係到唱生日歌..之後食蛋糕!!!
之後訓教教豬..唉...老公仔係咁整我..我好累呀!!
唔知點解好火..跟住發佢脾氣!!!!
冇耐..我訓訓下..變得好靜!!!
跟住我起身,,見到老公仔係到係咁喊..我重要唔知佢喊!!!
我見到佢隻眼喊到好腫..佢一定喊左好耐喇..我個好心痛!∼!
之後我係咁喊!!! 佢即刻''擁抱"我,,叫我唔好喊,,幫我抹眼淚!!
冇耐...喊到好累..之後訓教教豬!!!!
|