| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
今日好無聊呀  |
今日8點鍾起左身
遲左呀,都係ge夜夜咁夜睡∼
今日都係同平時咁,不過今日就落雨,
搞到我心都煩呀,唔講啦,仲之今日好無聊啦
|
|
◆TIME!*`︰2005-07-29 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
流口水"_____" 於 2005-07-31 06:41 PM 發表:
|
網主回覆
咁懶睡嫁你~我12點睡,朝早6點-8點都起身啦 Posted at 2005-07-31 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ar怡 於 2005-07-30 09:37 PM 發表:
原來有咁多人關心你嫁!!!
有冇我關心你都冇所謂啦~~~

|
網主回覆
唔係好多呀,得你一個就夠啦∼ Posted at 2005-07-30 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
流口水"_____" 於 2005-07-30 06:57 PM 發表:
|
網主回覆
係呀∼吹咩
 Posted at 2005-07-30 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ar怡 於 2005-07-30 05:13 PM 發表:
|
網主回覆
係呀~梗係好啦~ Posted at 2005-07-30 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ar怡 於 2005-07-30 04:16 PM 發表:
乜你好無聊咩???

|
網主回覆
同你一齊咪唔無聊囉∼ Posted at 2005-07-30 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
流口水"_____" 於 2005-07-30 01:14 PM 發表:
|
網主回覆
你都係啦~ Posted at 2005-07-30 01:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
芊-/* 於 2005-07-30 12:52 PM 發表:
不 如 用 葉 宇 澄 D 歌 啦"
仲 有 牙::好人 OUT 左 架 喇!!
側 田 首 新 歌 叫 ERICA---
|
網主回覆
OKOK~遲d先啦~ Posted at 2005-07-30 12:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KOEY*___ 於 2005-07-30 12:04 PM 發表:
|
網主回覆
依個唔好咩~ Posted at 2005-07-30 12:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KOEY*___ 於 2005-07-29 10:52 PM 發表:
|
網主回覆
之前個個好d咩∼有咩好呀 Posted at 2005-07-30 08:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
芊-/* 於 2005-07-29 10:52 PM 發表:
我 終 於 記 得 上 泥 喇!!
日 日 都 吾 得 記 上.. -3-"老 人 痴 呆"
PS:: 好 鐘 意 葉 宇 澄 牙!!
唱 歌 喪 好 聽!! 又 靚 仔!!
你 吾 好 駁 我 牙!!!
佢 起 碼 靚 仔 過 你!!!
|
網主回覆
記得啦咩∼咁首歌好唔好聽呀 Posted at 2005-07-30 08:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|