"c樂_日記┌
kaiClok
暱稱: kai樂!
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-05
2007-09-15
火牙
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
kwan456
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
hi-CM牙
cmcmcmcmcm
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 67
今日人氣: 8
累積人氣: 938
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


辛苦的一天 分類: 未分類

今日一早3點幾同傑仔出左去行街

行到5到就番左去 番到去就訓左9點

幾李無啦啦打比我叫我記住去打波!唉!之後又訓番

直到11點起身去左打波打到2點幾就完之好快

咁番到去本來諗住番到立即訓點知番到去我又訓

唔到之後一直係到玩電腦直到5點到先訓到.....

直到8點幾有個電話打黎叫我去踢波喎...咁都比佢正到起左身..咪去囉

          今日都冇點訓過...

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙

好累牙好累牙好累牙好累牙好累牙






訪客留言 (返回 kaiClok 的日誌)


kwan456 於 2007-07-21 07:51 PM 發表:
ha10*
cmcm喔!!"
打日記啦,,,,,
吾好吾打...-0-
吾知講D咩}}'
得閒黎過啦-333-
拜'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wilai123 於 2007-07-21 05:10 PM 發表:
見到比果cm你啦^^啦.......還比你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



li* 於 2007-07-21 10:47 AM 發表:
幫你留1個啦!!你日日都幫我留!!!
haha!!!
無野打!!!係咁多!!打日記啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivy67408270 於 2007-07-21 09:03 AM 發表:
乜你咁懶嫁~!!日記都唔打..><""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovelyling10 於 2007-07-20 09:49 PM 發表:
路過的=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗨!你係
Posted at 2007-07-21 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ivy67408270 於 2007-07-20 08:17 PM 發表:
CM..我打左日記仔啦!!
你要識做呢!?哈哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

留左
Posted at 2007-07-21 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovesosweet 於 2007-07-20 07:12 PM 發表:
HA10*
第一次黎...-0-
cmcm到"}
得閒再黎啦..
BI*..

ps : 記住每日幫我cm喔!!'
一日一cm.. 否則打爆你" .0.
(請緊記)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙!唔洗打人既
一定一日比一個你
 
Posted at 2007-07-20 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



li* 於 2007-07-20 02:52 PM 發表:
真係服左你地啦!!日日都出!!
你勁啦!!a.m9又打.....p.m8又打!!==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙-3-
唔係好勁姐
Posted at 2007-07-20 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



臭欣=]] 於 2007-07-20 10:38 AM 發表:
第二..-3-"""
嘿嘿..多d去我
日記仔cm喔..xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙!一定去
Posted at 2007-07-20 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[[傑κ.." 於 2007-07-20 06:03 AM 發表:
嗨嗨!我做左你個blog第1個cm呀..真係開心!
呢排都要半夜去行街..真係累累累!呵呵..
但係天光就訓到下午..d時間過得好快好快..
我諗繼續咁樣..好快就完左呢個暑假-3-..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx ><
係牙!真係好累..旦係好開心
d時間過快d咪重好..唔洗日日都到住電腦!!
我都想快d完左個暑假><
Posted at 2007-07-20 06:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]