| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 26 日 星期四  |
| 放假的第15日 |
分類: 未分類 |
- 今日一早4點幾出左去搵傑仔
- 係佢樓下坐左陣[都冇野做]
- 之後就上左佢屋企...
- 開頭係到玩[爆爆王]
- 旦之後傑仔話悶
- 叫我打日記打完之後.係到整個日記
- 上綱係咁搵圖按到手軟
- 整完就天光......
|
|
|
li* 於 2007-07-29 08:24 PM 發表:
CM for you!!
給我cm在xanga!!!
|
|
|
木棋; ) 於 2007-07-29 12:13 PM 發表:
|
|
|
ShaN 於 2007-07-29 02:10 AM 發表:
|
|
|
※♬ SlU HING♪ ※ 於 2007-07-27 11:26 PM 發表:
口海口海"---]]
留返個"CM"比你先^0^....
|
|
|
li* 於 2007-07-27 04:09 PM 發表:
|
|
|
-.-玩爆爆王都5叫我.......下次叫牙....哈哈
|
|
|
COMMENT' FOR U* xdxd'
個BLOG幾令啵!!" ^^ XDXD' 頂你地兩個吾順"* -____________- 唉}}' -333- 得閒黎過}}'
|
|
|
SHING 於 2007-07-26 04:43 PM 發表:
oh ..詩樂仔 ..怎麼不用 xanga 呢
by the way , 你這個日記也頗靚的說 ...
|
|
|
-0-你兩個真係無聊到
無野講...你依家個日
記仔都唔錯啊..靚^V^
|
|
|
[[傑κ.." 於 2007-07-26 06:51 AM 發表:
早晨!黎左啦..
而家你係我屋企比CM你..
真係無野好玩..哈哈..
諗到頸都長都冇野打..
下次再黎過啦..
|
|