好 Happy ~
今日可以打 War Game
好累
bye
哇~今日放榜la~
開頭我仲以為入唔到心儀既中學...
好彩都入到心中No.1既中學...
係邊間?
咪就係基元lo~
So我同 My Family 去飲茶慶祝,好Happy呀!!!
番到屋企之後,我就打比My Best Friend--琪琪(K.K.女)
嘩哈~佢同我又係同一間中學呀!Yahoo~
好正呀~
Happy呀~
5講 la~ 88 la~