Simple is the "Best"                        
2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


星期六 分類: 未分類

之前調位  但我果行出奇地冇點郁過

我照坐番單行  超開心

中文堂叫左出去做口頭報告

亂up幾句都過到骨  超好彩^^

只要我係9號  成個9月就會超級慘

QQ教英文都幾好玩 不過想MISS YIU教多D

前日基督徒大會㊣

好多F.1去  希望佢地會番團契La

 琴日  學生會諮詢大會超好笑

Df.1勁勇 咩問題都問 

下年就f.2嫁LA 大個嫁LA

下次要諗清楚D先好問AR

放學 

去左我AR妹間學校參加家長晚會

好想訓覺  好悶

下個禮拜5有團契

發表時間:2008-09-06 07:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kai_in 的日誌)


齊 於 2008-09-08 10:53 PM 發表:
哈哈
cm=]
其實我幾開心同你一班嫁..- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ME 2 ^0^
Posted at 2008-09-12 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« February 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
DOLL
好友名單
網站連結
cw's xanga
cy's xanga
janet_li_ling' s XA...
lala_bu's blog
lawrence's blog
NicoleChan's xanga