Simple is the "Best"                        
2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

今日D時間過得好快

去參觀懲教博物館 OK咁la 又唔咁悶姐 不過我勁暈車浪๑.

下次一定要帶糖去

回程果時  我地太嘈所以比miss yeung鬧

佢話唔可以有人傾計 如果唔係佢會重罸

果時真係超靜-0-

我係到SD SMS+訓覺

我地返到去 團契已經完左

聽日探CANTER

17/11團契帶早會AR

 

發表時間:2008-10-24 08:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kai_in 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
DOLL
好友名單
網站連結
cw's xanga
cy's xanga
janet_li_ling' s XA...
lala_bu's blog
lawrence's blog
NicoleChan's xanga