R0nalD QOOZA
上黎比個cm
或上我xg
http://iced-kai-ronald.xanga.com
kai_ronald
暱稱: 冰凍的郡
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-26
2010-10-09
我發生左咩事,我係邊啊...
告全球同胞書:
目標
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 87
今日人氣: 0
累積人氣: 1809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


23+24/12/09 愉快 分類: 未分類

23/12
christmas services
一番到係咁做野
冇停過
之後請人食糖
vyi好戰啊
tuentuen好慘
之後ass
正生校長好nice
佢d gag同曾sir有得比
之後同charon吹水
曾sir仲要加入
=.=
之後上去party
joe hui 好好人
好鍾意佢
之後我又做收野個個
比人話x家男
=.=
之後lunch
同雪,xx鈞食
佢哋買花比janice
我冇$買
so sad
之後sing con
雪叫我坐佢,
之後佢比唔到賽,sad
雪仲要喊
我問死肥曾比紙巾
我指住雪,佢都唔知乜事
有班男仔造我趁火打劫
我唔知點好
算比人話就比人話
點知愈叫佢唔好喊,喊得仲勁
=.=
結果叫佢喊,佢竟然笑
仲=.=
雪,有乜唔開心就講la,我善解人意姐,
但唔係個個都係
你要講比人聽啊
仲有我其實有d係估
放學,拍了照先走
心情幾好
24/12
表弟生日
happy birthday
傻瓜表哥
希望你快d高過我,仲有你喊少d la

今日睇阿凡達點知冇位
sad
睇左花鼠2
雪話好睇
我覺得悶過花鼠1
30/12再睇阿凡達

今個christmas一定要睇阿凡達




訪客留言 (返回 kai_ronald 的日誌)


f0reverl0vey 於 2009-12-25 09:37 PM 發表:
真系好多謝你哄番雪雪=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗
Posted at 2009-12-27 02:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suetsuetBB 於 2009-12-24 10:23 PM 發表:
你趁火打劫^^
不過多謝你陪我=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好野,講我趁火打劫,係你逼我趁火打劫,下次唔安慰你,坐低睇好戲
Posted at 2009-12-25 08:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]