終於打blog.
早前,
終於換左眼鏡
唔知點解覺得唔好睇.
其實之前想買下面個副,

點知學校唔得,
好失望
宜家個眼鏡盒成個棺材咁

其實今日番學我有D怕
怕個樣好乜野
點知ok wo
ass個個drama,
睇到好=.=
有D膠
Maths
我聽唔明
maths退步
中文
又要出去
吹水,都狂A.......
好失敗
又book唔到場
江sir又要我book
其實我好辛苦
以前都有另一個人幫下我
宜家冇,
個個人,人人都幫
要風得風,要雨得雨
有日我話個個人
個個人扮無辜
結果,我比人話我白
夠la
我做到隻狗咁
你什麼都唔做
你什麼功勞都搶
又唔見你搶我做錯個D事
你打關係
唔通我唔識
我唔做姐
我唔想做關係狗
英文
joe hui條褲好正
SCI堂,好悶
DT,又做唔得多
放學check紅薄
明明有銷
都比人話lo
~今日完~
對唔住,
有D事已經係冇可能
就算你原諒我又點
錯唔係由一個人做成
唔係你原唔不諒的問題
係我原唔原諒的問題
唔係原唔原諒你
而係我原唔原諒自己
之前有人同我講,你想同我講番野
咁又點
我唔係
我同你講野你點對我
如今我用同樣方法同你
你卻頂唔住
中國有句成語:
請君入甕
今日我理番你
唔代表聽日
其實我理你唔係真心
係班fd叫我
我唔想佢哋唔好做
你唔理我
對我黎講
冇問題
你對我重要嗎?
不重要
大把人重要過你
你唔理我,我已習慣
習慣成自然
理唔理我
又什麼所謂!
|