今日音樂日呀
我地班有份上台唱班歌呀
我地唱forevey friend ,波兒,,彩虹的微笑等歌
我做mc
我係台上係講感受既
我講卑你地知
我講左d咩喇
係呢度我地都直住呢個機會多謝教過同未教過我地既老師
不知不覺我地已經相處左差唔多2年喇
首先
我地要多謝我地既班主任
miss so 同黃sir
佢地呢2年既包容同支持
即使我地做錯事都好
佢地都好卑心機咁教導我地
鼓勵我地
唔會卑我地有行差踏錯既機會
真係好次我地既呀爸呀媽咁愛我地
雖然
我知道仲有好多miss同呀sir未多謝
但係我地都知道你地為我地班付出過既一切
千言萬語都唔能夠感激你地
我地只能夠用一句 說話黎慨括
就係多謝
好多謝你地
同咪多謝各位老師著住我地件班3
我係呢度代表我地班向黃sir同miss so講一句
我愛你
呢d就係我上台講既野喇
係咪好感人呢
我唸得好辛苦嫁
我講講下....
冇啦啦冇音囉
都唔知點講好喇
不過最後都講咪落去
我地上完台之後
我地班最後仲拎咪全埸冠軍tim
好開心呀?!
記得留cm喔?!
|