今日馬嘉琳D fd串黎華佢地 黎華佢串番馬嘉琳D FD 串到馬嘉琳D FD冇野講 係我印象中....... 最好笑既一句就係 做xzyxzyxzy都唔收你呀 我D fd都話呢句好笑呀 唔知你地係唔係呢!?