| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 好開心也>3< |
分類: 未分類 |
今朝要番學校..[[共創成長路]]
放12:00..佢黎左搵我
去左新城市食野,,
見到ChiCkeN,潘&1個我唔識既"
之後周圍行,,又去禾輋
冇耐比老豆叫我番歸"
佢送我番屋企..
[[是第1個男生,,送我到屋企樓下也]]>3<"
係巴士度,,haPi=]
夜晚玩msN..好悶"
唔該留cm也!!
|
網主回覆
你邊位??" Posted at 2007-10-22 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
當然" haHa=] Posted at 2007-10-23 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙恩 於 2007-10-21 03:55 PM 發表:
等一次黎你呢度留cm咋 :} 哈哈x] 你地好sweet ar~
|
網主回覆
thx 你的cm=] Posted at 2007-10-23 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wInG wInG*彤 於 2007-10-20 11:09 PM 發表:
|
網主回覆
THzzz Posted at 2007-10-23 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sO麗B=] 於 2007-10-20 09:30 PM 發表:
家堯好幸福也XD" 系巴士到點HAPPy法呢? 呵呵`
|
網主回覆
thx 4 cm..
慢慢諗下啦" Posted at 2007-10-23 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
RE.鋒 於 2007-10-20 07:31 PM 發表:
|
|