講番聲聖誕平安夜boxingday快樂先 - 平安夜真系好平安啊;) 夜晚去報佳音真系好好好high! 去青衣城報之後去海旁報! 周圍同d人講聖誕快樂耶穌愛你 夜晚sd sms比人好幸福 同劉熙樺過十二點! - 聖誕節朝早就入左長洲 班人系間屋度玩. 之後出左去打波好強囉楊銘源李皓銘-_- yoyo勁搞笑拎住個波跑勁耐xd 之後夜晚燒野食 燒完成乍人玩pair牌 玩到勁夜 成班人一間房 sd咩死sd到無晒電 - boxingday要比賽(!) 朝早即刻系長洲出番尼 好凍 搭船走10點幾到學校練完食野食完就搭巴去伊館 toys awake真系好失敗-_- celebration又好正 之後同姐姐Joyce去西九龍(; 行街食野腳都瘸 之後搭車番屋企 - 三日都過得好充實期後既日子真系要溫書! more photos面書please.