|
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 2009-12-09 |
分類: 未分類 |
今晚打波呀!
今日上堂囧dudu
mrs.kwok真系好搞笑呀勁正
普通話堂真系好悶
lunch練poem again
講真今日好左
2C人合作小小小小就夠
唉我地成日內烘
想同我地作對出聲囉無必要搵聖誕個餐尼搞
我地要團結d呀我地系一班尼咖系2C呀(!)
ERS彈左去後面哈哈我鐘意方大同
放學咦諗起就炆我吾番呀我吾會番咖喇都系因為你呀
|
| 發表時間:2009-12-09 09:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 273 | »
|