貳C: picnic day-我負責買棉花糖咖mum 咁呢番到去等左陣就上車. 蝴蝶灣;) 又搵多個知音人太好喇可惜可啦思刻更好聽! 去到個度發現d爐比人罷得七七八八根本無爐. 搞掂d野番尼又吾知點解有爐 3位"猛男"多謝你地開爐xd. 食牛扒都吾知傳左比幾多個人:D 我地組d人成日內烘 映相燒野食玩沙打排球玩. 無啦啦開沙戰-_- d人勁有問題系度亂定成頭成身成臉沙-_- 同sharon做左件好錯既野 really feel sorry 最後玩左陣集體遊戲:P 真系好集體10個人都無xd. killer.捉蟲.解手. 上到車繼續玩 番到學校落去食野番番去打左陣波. 之後同P去打壁球 大笨象會跳舞馬嬲仔會上樹彭澔鈴會打壁球:D 送佢搭車番屋企:) photoz-facebook. 今日有d悶但系起碼過得好開心